Rzecznik Praw Pacjenta zwraca się z prośbą do wszystkich pacjentów, którzy sygnalizowali bądź cały czas sygnalizują problemy z dostępem do leków refundowanych, o podawanie pełnych danych kontaktowych, jeśli wcześniej te dane nie zostały przekazane.
Dodatkowo przypominamy, że w przypadku odmowy wypisania przez lekarza recepty na lek refundowany osobie posiadającej aktualny dokument potwierdzający ubezpieczenie, pacjent powinien jak najszybciej skontaktować się z Biurem Rzecznika Praw Pacjenta za pośrednictwem ogólnopolskiej bezpłatnej infolinii 800-190-590.
Wszystkich pacjentów prosimy o zgłaszanie spraw zgodnie z art. 63 kodeksu postępowania administracyjnego tj. pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu, a także innych środków komunikacji elektronicznej: elektroniczna skrzynka podawcza i e-PUAP.
W zakładce "Kontakt" zamieszczone zostały wszystkie niezbędne dane kontaktowe Biura.