Szanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dotyczące polityki prywatności oraz cookies stosowanych w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta znajdują się w zakładce "Polityka Prywatności i Cookies"
Do zadań Departamentu Dialogu Społecznego i Komunikacji należy:
prowadzenie działań związanych z polityką medialną Rzecznika, w tym szeroka współpraca z przedstawicielami środków społecznego przekazu, organizacja konferencji prasowych oraz zapewnienie udziału Rzecznika w mediach społecznościowych;
dokonywanie analiz informacji z artykułów prasowych i telewizyjnych w zakresie problematyki przestrzegania praw pacjenta;
koordynowanie realizacji zadań związanych z dialogiem społecznym prowadzonym przez Rzecznika z samorządami zawodowymi, związkami zawodowymi i organizacjami pracodawców;
współpraca na płaszczyźnie promocyjnej i informacyjnej dotycząca ochrony praw pacjenta, z organizacjami pozarządowymi, społecznymi i zawodowymi;
wspieranie realizacji zadań Rzecznika w zakresie współpracy z jednostkami administracji rządowej i samorządowej celem popularyzowania problematyki ochrony praw pacjenta;
prowadzenie i modernizowanie strony internetowej Rzecznika oraz Biuletynu Informacji Publicznej;
współpraca z DOA w zakresie usuwania problemów technicznych, związanych ze stroną internetową Rzecznika;
podejmowanie działań promocyjnych, w tym organizowanie tematycznych konferencji, prowadzenie kampanii informacyjnych oraz społecznych celem popularyzacji wiedzy o prawach pacjenta;
opracowywanie i wydawanie publikacji oraz programów edukacyjnych popularyzujących wiedzę o ochronie praw pacjenta;
prowadzenie spraw związanych z obejmowaniem przez Rzecznika patronatów, w tym honorowych oraz udziałem w komitetach honorowych;
koordynowanie spraw związanych z udziałem Kierownictwa oraz pracowników w konferencjach, seminariach bądź w innych wydarzeniach, w szczególności podróży i pobytów służbowych;
opracowywanie i przygotowywanie informacji do sprawozdania Rzecznika, o którym mowa w art. 58 ustawy, w zakresie zadań komórki;
współpraca z organizacjami pozarządowymi, społecznymi, do których celów statutowych należy ochrona praw pacjenta;
współpraca z DSD w zakresie realizacji zadań regulaminowych tej komórki.
Rejestr zmian:
Data utworzenia:
26.01.2018
Osoba udostępniająca:
Monika Wojdygo
Data udostępnienia:
04.09.2019 godzina: 14:56
Osoba modyfikująca:
Karolina Barańczak
Data ostatniej modyfikacji:
04.09.2019 godzina: 14:56