Informacje na temat lipcowego protestu

Infolinie Biura Rzecznika Praw Pacjenta, Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Funduszu Zdrowia


W Ministerstwie Zdrowia oraz Narodowym Funduszu Zdrowia ( w centrali i oddziałach) zostały uruchomione specjalne numery infolinii, pod które mogą dzwonić pacjenci mający problem z otrzymaniem prawidłowo wystawionej recepty w związku z prowadzonym obecnie protestem przez środowisko lekarskie.

Pacjenci tak jak dotychczas mogą oczywiście zgłaszać sprawy na ogólnopolską bezpłatną infolinię Rzecznika Praw Pacjenta - 800-190-590 czynna pn. - pt. w godz. 9.00 - 21.00.

Dodatkowe infolinie:

Całodobowa infolinia Ministerstwa Zdrowia - 22 831 17 94,

Infolinia NFZ - 800 392 976; 22 572 60 42, czynna w godz. 8.00 - 16.00

Ministerstwo Zdrowia udostępniło pacjentom specjalny adres e-mail: . Wszystkie zgłoszenia kierowane na ten adres będą niezwłocznie przekazywane do Biura Rzecznika Praw Pacjenta.

Wszystkie telefoniczne numery kontaktowe dla pacjentów.