A A A

Patronaty udzielone w 2012 r.

03-09-2012r.

Program Przyjazna Przychodnia

Rzecznik Praw Pacjenta objął Patronatem Honorowym ogólnopolski Program Przyjazna Przychodnia.

Program miał na celu poprawę jakości obsługi pacjenta poprzez wdrażanie innowacji i promocję dobrych praktyk w niepublicznych jednostkach opieki zdrowotnej w Polsce.

W okresie realizacji programu Przyjazna Przychodnia, od kwietnia 2011 r. do grudnia 2012 r., w 250 placówkach ochrony zdrowia przeprowadzone zostały audyty, które dostarczyły kierownikom placówek informacji m.in. w zakresie: dostępność i obsługa pacjenta (godziny i organizacja przyjęć pacjentów, moduły e-przychodni, standardy komunikacji z pacjentem, informacje dostępne w poczekalni), kompleksowość świadczonych usług diagnostycznych i opieki ambulatoryjnej, jakość świadczonych usług, przestrzeganie praw pacjenta. Opracowane zostały również rekomendacje usprawnień opartych na danych zgromadzonych podczas audytu. Przedstawiono także przykłady dobrych praktyk - jednostek najwyżej ocenionych spośród podmiotów objętych audytem.

LISTA PATRONATÓW UDZIELONYCH W 2012 R.
Rejestr zmian:
Osoba udostępniająca: Rzecznik Praw Pacjenta
Data udostępnienia: 03.09.2012 godzina: 00:00
Data ostatniej modyfikacji: 19.12.2013 godzina: 14:02
Sprawdź historię zmian